zaterdag 14 maart 2009

Ready For ... Joris Voorn

De sympathieke muzikale breinen aka de Gebroeders Swolfs, respectievelijk Martijn & Pieter, achter het up & coming partyconcept READY FOR TAKE-OFF hebben me gevraagd een review voor hen in elkaar te boksen. De jongens zijn van alle markten thuis: ze hebben connecties met de toonaangevende boegbeelden van de Belgische partyscene, hun eerste RFTO was een schot in de roos met als headliner Housemeister (BoysNoize, B Pitch) en ze hebben onlangs drie nieuwe rubrieken in het leven geroepen, waaronder een mixtapeserie, de Charts en nu dus ook een reviewsectie. Ik voel me dus zeer vereerd dat ik een bijdrage mag leveren voor hun concept en het startschot voor de revieuwsectie mag geven. De eerste van mijn hand is de nieuwe Balance Compilatie van Joris Voorn. Dus rep je als de bliksen naar de RFTO myspace en toon je liefde!

PS: In de wandelgangen heb ik vernomen dat de jongens op een moddervette en funky 2de editie broeden... Dus volg ze op de voet op (schaduw ze desnoods)!

Geen opmerkingen: